torsdag 27. august 2009

Ta med safarihatten?


Søndag reiser jeg! Vente vente... Kom til Sørumsand-city fra staslige Volda i går. Et lite pitstopp med fixings og pakkings før jeg til alles fortvilelse forlater denne delen av globusen. I dag startet jeg så smått å pakke de dyrebare 20 kg. Ikke lett å prioritere. Med et livsmotto: "kjekt å ha sånn i tilfellet!" blir det alltid litt mer enn strengt talt nødvendig. Og selv om jeg klarer å lure med meg 20kg+ blir det nok vanskligere å snike 40kg+ hjem igjen, har nemlig svart belte i shopping...

Men noe jeg synes er enda vanskeligere er å bestemme seg for om jeg skal ta med safarihatten jeg kjøpte i Perth for et par år siden. Herlig grønn med stor brem, snor under haka og kenguruer med innskrift "Australia" under som motiv... Den kan jo komme til nytte! (Når ellers....?)

Pakking er ikke lett....

2 kommentarer:

  1. gratulerer med blogg Lottis!denne var bra;)

    SvarSlett
  2. Så gøy å følge med på turen din via blogg!
    stor klem fra mamma

    SvarSlett