mandag 31. august 2009

Singapore Airport

Turistene Ola og Lotte - HOWDIE!


Så ble det avgjort. Safarihatten ble med. Med den pent plassert i min 18kg tunge bag er jeg nå godt på vei med min fantastisk kule cowboyhatt plassert å genikula...

Fløy fra Gardermoen til Franfurt og kom oss omsider på flyet som skal bringe oss ordentlig av sted. Etter 12 timer på Singapore Airlines og jumbojet sitter vi her og venter på flyet som skal ta oss til Aussie-land!! Må skryte av Singapore Airlines. Det var SERVICE!! Så Engler og demoner og The Proposal, spilte poker (som jeg tapte mot mine sidemenn), gode gamle tetris og spørrekonkurranse (som jeg vant!). Hele tiden ble vi servering. Til og med kaffe-bailis og is fikk vi=) Fasilitetene reddet med andre ord turen for meg som ikke klarer å sove på flyet!! Nå har fått tilfredsstilt shoppingsuget, KUPP!: 500 NOK = Gwen Stefani-parfyme, Dior mascara, eyeliner og Elizabeth Arden Body Lotion. Innrømmer jeg surrer litt rundt her i svime av søvnmangel, men med en Cafe Latte Macchiato Vanilla som gir en anspent rastløshet og parfymealkoholen sviende langt opp i bihulene kjenner jeg overtrøtte-humoren kommer så dette kan bli gøy!!

Venter her i 5 timer, mistet en hel dag (kl er 13 hjemme og 19 her) og 7,5 timer igjen på flyet. Nå blir det nok en søvnløs natt på fly, men:
Aussie, Aussie, Aussie, here I come=)


(Foto: Mari Buckholm)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar